دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop | ,به نقل قول مهندسین ساختمانی: ،این مقاله در مورد مصالح مدرن و نوین عمرانی و ساختمانی می باشد .

 

دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop به نقل از (urlscan.ir - URL اسکن)

دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop به نقل از (urlscan.ir - URL اسکن).


دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop ، ۱۴۰۳،ارسال تهران-کرج ۱روزه ،کیفیت تضمینی

ویدئو آموزشی درباره: دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop

فروش از طریق نمایندگی ها و خرید مستقیم از کارخانه، فروش ویژه با تخفیف در سفارش های بالا .


سفارش ( دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop )خود را از طریق واتساپ یا تماس تلفنی به کارشناسان فروش ما اعلام کنید.

طبق بررسی تلفنی کارشناسان بازاریابی آنلاین ما ،با گرفتن استعلام قیمت از فروشگاه های اینترنتی شرکت های هم صنف و مقایسه با لیست کارخانه نتایج شگرفی حاصل شد. شاید همین باعث انگیزه ما شد تا این مطلب را در مقاله بگنجانیم. طبق بررسی کارشناسی و مقایسه ی با فهرست بها سال های ۱۴۰۰،۱۴۰۱،۱۴۰۲،۱۴۰۳ به این نتیجه رسیدیم به نسبت کیفیت ارايه شده قیمتگذاری مناسبی داشته باشیم. طبق نقد حاصله مشخص شد قیمت های ; دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop مناسب تر از دیجی کالا، ترب، دیوار، شیپور، باسلام، ایمالز ، نیاز روز و خیلی فروشگاه های آنلاین ارائه کالای عمرانی ساختمانی ، صنعتی اینترنتی دیگر می باشد.

برآورد و محاسبه هزینه | ; دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop

این محصول در بازه‌های قیمتی مختلفی هستند و تنوع زیادی دارند. تفاوت قیمت به دلایل زیادی ایجاد می‌شود. قطعات و مواد به کاررفته در محصول، برند سازنده، امکانات و ویژگی‌های کالا و نوع آن از عوامل تاثیرگذار در قیمت هستند.

2023-05-29، دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) مدل sky line دارای بروزترین تکنولوژی اسمز معکوس RO در سیستم تصفیه آب خانگی است. هوزینگ های دستگاه ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) مدل sky line با شاستی فلزی نشکن است که از مواد خوراکی food grade ساخته شده اند.

دسته: خرید دستگاه تصفیه آب, خرید دستگاه تصفیه آب خانگی, مخزن دار RO برچسب: دستگاه تصفیه آب

توضیحات

دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) smart water drop مدل sky line توانسته با توجه به کیفیت، کارایی و قیمت مقرون به صرفه ای که دارد بین مردم محبوبیت خاصی کسب کند و مورد استقبال بسیاری از خریداران تصفیه آب در بازار قرار بگیرد. برند ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) smart water drop یکی از تولیدکنندگان مطرح و بزرگ در زمینه تولید دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی می باشد که تنوع و کیفیت بسیار بالای محصولات و همچنین قیمت مناسب آن باعث برتری این برند نسبت به دیگر رقبای قدرتمند خود شده است.
دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای smart water drop

دستگاه تصفیه آب ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) مدل sky line را شاستی فلزی، دارای بروزترین تکنولوژی اسمز معکوس RO در سیستم تصفیه آب خانگی است. هوزینگ های دستگاه تصفیه آب ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) مدل sky line با شاستی فلزی از جنس نشکن که از مواد خوراکی food grade ساخته شده اند. با استفاده از دو عدد اورینگ بهترین آب بندی در بین سایر هوزینگ های مشابه را دارند. قطعات دستگاه تصفیه آب خانگی شش مرحله ای ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) تایوانی است و در کشور ایران مونتاژ می‌شود. فیلترهای این دستگاه از نوع فیلترهای کربنی و گیاهی می‌باشند که از پوست نارگیل و مواد غیر مضر تهیه شده و طول عمر این فیلترها حداقل ۶ ماه تا ۱ سال می‌باشد. می‌توان گفت که این دستگاه یکی از بهترین دستگاه‌ تصفیه آب خانگی موجود در بازار است که قیمت مناسبی دارد.

 

شماره تماس کارشناسان فروش

  09122567260

  09180879082

  ارسال از شهر صنعتی کاوه ، واقع در کیلومتر ۱۰ شهر ساوه. 


نحوه عملکرد دستگاه ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop)

مخزن دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) که از بهترین دستگاه های تصفیه آب خانگی است نسبت به دیگر مخزن ها به اندازه ۵۰ درصد سبک تر می باشد. بدنه و قطعات این دستگاه فلزی است و مقاومت بالایی دارد. تمامی قطعات از مواد هیدروفیل ساخته شده است. دستگاه smart water drop دارای استاندارد های NFS، SGS و همچنین تمامی استاندارد های معتبر جهانی است. تیوب داخلی دستگاه از نوع دیافراگمی بوده و قابل شستشو و تعویض نمی باشد. این دستگاه برای تصفیه آب از سیستم تصفیه اسمز معکوس بهره می برد که بهترین روش برای تصفیه آب به شمار می آید.
مشخصات دستگاه تصفیه آب شش مرحله ای ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop):

دارای ابعاد کوچک
دارای ۶ فیلتر پر قدرت با طول عمر بالا
ساخته شده از مواد food grade که با آب واکنش شیمیایی نمی دهد.
قابلیت حذف ذرات معلق، رسوبات، ترکیبات کلردار، باکتری ها و میکروب ها
دارای شیر برداشت اهرمی

مراحل تصفیه آب در دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop):

برای اینکه آب ناخالص و تصفیه نشده، قابل شرب شود، پس از ورد به دستگاه تصفیه آب خانگی ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) از شش مرحله عبور می کند تا کاملا تصفیه شودو تمام ناخالصی ها از بین برود.
مرحله اول در دستگاه تصفیه آب ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) (فیلتر الیافی):

در این مرحله آب از یک فیلتر سفید رنگ از جنس پلی پروپیلن عبور می کند. منافذ این فیلتر تصفیه آب ۵ میکرون است که وظیفه حذف شن و ماسه، زنگ لوله از اب، ذارت درشت و معلق در آب را دارد. عمر این فیلتر ها بستگی به نوع و میزان آب مصرفی ۶ تا ۷ ماه می باشد که پس از مدتی تغییر رنگ می دهد و به رنگ قهوه ای و سیاه در می آید.
مرحله ۲: فیلتر کربن گرانول

در این مرحله آب از فیلتر کربن اکتیو عبور می کند که رنگ آن سفید است. ( رنگ این فیلتر ملاک تعویض نمی باشد ) این فیلتر از زغال سنگ یا زغال چوب ساخته شده است که طی فرآیندی پیچیده به کربن اکتیو با منافذ ریز تبدیل می شود. فیلتر کربن اکتیو نقش یک صافی را برای از بین بردن مواد سمی و شیمیایی ایفا می کند که تعویض به موقع این فیلتر به طولانی تر شدن عمر فیلتر اصلی دستگاه ( ممبران ) بسیار کمک خواهد کرد.
مرحله ۳: فیلتر کربن بلاک

فیلتر مرحله سوم در دستگاه تصفیه آب ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) فیلتر کربن بلاک نام دارد که به صورت یک استوانه متخلخل می باشد که دور آن با طوری پوشانده شده است. این فیلتر منافذی با قطر ۱ میکرون دارد و منافذش از فیلتر اول ریزتر می باشد، به همین دلیل ناخالصی های ریزتری را می تواند از آب حذف کند.

 

شماره تماس کارشناسان فروش

09122567260 

09180879082 

ارسال از شهر صنعتی کاوه ، واقع در کیلومتر ۱۰ شهر ساوه. 

 


مرحله ۴: فیلتر محافظ ممبراین

این فیلتر به عنوان فیلتر هشتم قبل از ممبراین قرار گرفته و وظیفه حفاظت از ممبراین یا همان فیلتر اسمز معکوس را دارد.
مرحله ۵: فیلتر ممبران RO

در این مرحله آب از فیلتر اصلی دستگاه تصفیه آب خانگی ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) یا همان فیلتر ممبران عبور می کند که وظیفه آن تصفیه کردن کامل آب است. منافذ این فیلتر ۰.۰۰۰۱ میکرون می باشد به این ترتیب تمام ناخالصی ها و ذرات بسیار ریز را از آب حذف می کند. در انتهای استوانه ای که در این فیلتر قرار دارد دو خروجی وجود دارد که یک خروجی برای عبور آب تصفیه و دیگری برای انتقال ناخالصی ها به آب فاضلاب می باشد. لازم به ذکر می باشد که اگر به هر دلیلی خروجی فاضلاب بگیرد، آب تصفیه نشده و فیلتر ممبران بعد از مدت زمان کوتاهی خراب می شود. ( روش اسمز معکوس در این مرحله توسط این فیلتر انجام می شود ) طول عمر این فیلتر ها حداقل بین ۱ تا ۲ سال می باشد.
مرحله ۶: فیلتر پست کربن

در این مرحله، آب تصفیه شده در تصفیه آب خانگی ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) از فیلتر پست کربن که از جنس کربن اکتیو می باشد عبور کرده تا طعم و بوی نامطبوع آن از بین برود. فیلتر پست کربن می بایست بعد از فیلتر ممبران قرار بگیرد. هنگامی که آب توسط فیلتر ممبران در دستگاه تصفیه آب خانگی ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) مدل plant، کامل تصفیه می گردد به داخل مخزن دستگاه هدایت می شود. آب ممکن است در مخزن تصفیه آب خانگی ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) بو بگیرد یا خود آب بوی نامطبوع داشته باشد که این بو توسط این فیلتر از بین می رود. عمر این فیلتر بر حسب مقدار مصرف؛ ۹۰۰۰ لیتر یا تقریبا ۱ سال می باشد.
مرحله ۷: مینرال

ممکن است دستگاه شما پنج مرحله ای و دارای ۵ فیلتر باشد اما برخی دستگاه ها ۶ عدد فیلتر دارند، فیلتر آخر ممکن است آلکالاین یا مینرال باشد این فیلتر ها مقداری منیزیم و کلسیم به آب اضافه می کنند. همانطور که گفته شد در مرحله چهارم فیلتر ممبران تمام املاح و ناخالصی ها را می گیرد به همین علت در مرحله آخر برای جبران کمبود املاح آب، استفاده از این دو فیلتر بسیار توصیه می گردد.
مرحله ۸: قلیایی

ممکن است دستگاه شما پنج مرحله ای و دارای ۶ فیلتر باشد اما برخی دستگاه ها ۷ یا ۸ عدد فیلتر دارند، این فیلتر ممکن است آلکالاین یا مینرال باشد که در این دستگاه هر دو فیلتر قرار داده شده است. این فیلتر ها مقداری منیزیم و کلسیم به آب اضافه می کنند. همانطور که گفته شد در مرحله چهارم فیلتر ممبران تمام املاح و ناخالصی ها را می گیرد. در مرحله آخر برای جبران کمبود املاح آب، استفاده از این دو فیلتر بسیار توصیه می گردد.

شماره تماس کارشناسان فروش

  09122567260 

09180879082 

ارسال از شهر صنعتی کاوه ، واقع در کیلومتر ۱۰ شهر ساوه. 

 

 


قیمت دستگاه تصفیه آب ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop)

قیمت دستگاه تصفیه آب ( اسمارت واتر دراپ ، Water Drop) smart water drop با توجه به کیفیت و امکاناتی که دارد نسبت به رقبای خود قیمت مناسب تری دارد که شما عزیران با مراجعه به صفحه این محصول در وب سایت فروشگاه اینترنتی تصفیه آب گوارنوش از قیمت محصول مطلع و از تخیفیفات در نظر گرفته شده بهرمند شوید.

امروزه با توجه به نیاز تمام شهر ها به آب سالم و بهداشتی و همچنین در خواست خرید مشترکین عزیز از تمام نقاط ایران از فروشگاه گوارنوش، این محصول به تمام نقاط ایران با کمترین هزینه ارسال می گردد.

شما عزیزان می توانید برای دریافت مشاوره رایگان در زمینه خرید بهترین دستگاه تصفیه آب خانگی و صنعتی با معتبرترین و بهترین برندهای روز دنیا با شماره های زیر تماس حاصل فرمایید:

 

 

شماره تماس کارشناسان فروش

09122567260

09180879082

ارسال از شهر صنعتی کاوه ، واقع در کیلومتر ۱۰ شهر ساوه.

 

در صفحه های اجتماعی همراه ما باشید:

اینستاگرام
کانال تلگرام

 

 برچسب ها:

توصیه اب خانگی ، تصفیه آب خانگی ، تصفیه اب خانگی کلمنی ، تصفیه اب خانگی در تبریز ، تصفیه آب خانگی آکوا ، تصفیه اب خانگی تک فیلتر ، تصفیه آب خانگی خوب ، تصفیه آب خانگی سافت واتر ، تصفیه آب خانگی cck ، تصفیه آب خانگی تایوانی ، تصفیه اب خانگی تهران ، تصفیه آب خانگی قیمت ، تصفیه اب خانگی آکواجوی ، تصفیه اب خانگی ارزان ، تصفیه اب خانگی اسمز معکوس ، تصفیه اب خانگی اهواز ، ایا تصفیه اب خانگی خوب است ، اموزش نصب تصفیه اب خانگی ، استفاده از تصفیه اب خانگی ، اتصالات تصفیه اب خانگی ، انواع تصفیه اب خانگی ، آب تصفیه کن خانگی ، آب تصفیه کن ، تعمیر تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب ، تصفیه اب خانگی بدون برق ، تصفیه اب خانگی بدون مخزن ، بهترین اب تصفیه خانگی ، طرز بستن تصفیه اب خانگی ، قیمت دستگاه تصفیه اب خانگی در بانه ، بهترین فیلتر تصفیه اب خانگی ، نقشه برق تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب به روش خانگی ، تصفیه اب خانگی چی بخرم ، برندهای معتبر تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب خانگی پیوریکام ، پمپ تصفیه اب خانگی ، قیمت پمپ تصفیه اب خانگی ، تعمیر پمپ تصفیه اب خانگی ، پخش تصفیه اب خانگی ، خرید پمپ تصفیه اب خانگی ، پخش دستگاه تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب خانگی ترب ، تنظیم تصفیه اب خانگی اپارات ، تعویض فیلتر تصفیه اب خانگی ، مرکز خرید تصفیه اب خانگی در تهران ، تعمیر تصفیه اب خانگی در اهواز ، تعمیر تصفیه اب خانگی ، ساخت تصفیه آب خانگی ، تصفیه آب صنعتی ، تصفیه اب خانگی چیست ، چرا درجه تصفیه اب خانگی بالا نمیاد ، چگونه دستگاه تصفیه اب خانگی درست کنیم ، چرا تصفیه اب خانگی ، تصفیه آب خانگی چی بخرم ، تصفیه آب خانگی چیست ، علت خرابی تصفیه اب خانگی ، خریدار دستگاه تصفیه اب خانگی ، خرید مخزن اب تصفیه خانگی ، خرید فیلتر تصفیه اب خانگی ، خدمات تصفیه اب خانگی ، خرید تصفیه اب خانگی ارزان ، تصفیه آب خانگی دیجی کالا ، تصفیه آب خانگی دستی ، تصفیه اب خانگی در بانه قیمت ، تصفیه اب خانگی در مشهد ، بهترین دستگاه تصفیه اب خانگی ، درجه فشار تصفیه اب خانگی ، قیمت دستگاه تصفیه اب خانگی cck ، قیمت دستگاه تصفیه اب خانگی افترون ، دستگاه تصفیه اب خانگی امریکایی ، تصفیه خانه فاضلاب ، تصفیه آب خانگی رومیزی ، تصفیه اب خانگی ریلکس ، روش نصب تصفیه اب خانگی ، روش تصفیه اب خانگی ، رفع ایراد تصفیه اب خانگی ، راهنمای نصب تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب خانگی ژاپنی ، تصفیه آب خانگی سرشیری ، تصفیه اب خانگی سی سی کا ، تصفیه اب خانگی سمنان ، تصفیه اب خانگی سرشیر ، تصفیه اب خانگی سرشیری ، فیلم نصب اب تصفیه خانگی سافت واتر ، ساخت تصفیه اب خانگی ، ساخت دستگاه تصفیه اب خانگی ، سیم کشی اب تصفیه خانگی ، تصفیه اب خانگی شیراز ، شیرهای تصفیه اب خانگی ، علت شوری اب تصفیه خانگی ، شرکت تصفیه اب خانگی ، شیر برقی تصفیه اب خانگی ، شماتیک تصفیه اب خانگی ، آب شیرین کن ، تصفیه اب صنعتی خانگی ، طریقه نصب اب تصفیه خانگی ، تصفیه اب خانگی عالی ، تصفیه اب خانگی عمده ، نحوه عملکرد تصفیه اب خانگی ، فروش عمده تصفیه اب خانگی تهران ، عیب یابی تصفیه اب خانگی ، علت تلخی اب تصفیه خانگی ، عکس تصفیه اب خانگی ، عوارض دستگاه تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب خانگی فونیکس ، فیلم نصب تصفیه اب خانگی ، فیلتر تصفیه اب خانگی ، قیمت فیلتر تصفیه اب خانگی ، فروش تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب خانگی قم ، قیمت تصفیه اب خانگی تایوانی ، قیمت تصفیه اب خانگی آکواجوی ، قیمت تصفیه اب خانگی اکوا ، قطعات اب تصفیه خانگی ، تصفیه اب خانگی کوچک ، تصفیه اب خانگی کرج ، تصفیه اب خانگی کنت ، اب تصفیه کن خانگی ، لوله کشی تصفیه اب خانگی ، اب تصفیه کن خانگی افترون ، کارخانه تصفیه اب خانگی ، هواگیری تصفیه اب خانگی ، لوازم تصفیه اب خانگی ، منبع اب تصفیه خانگی ، مارک خوب تصفیه اب خانگی ، قیمت مخزن تصفیه اب خانگی ، موتور تصفیه اب خانگی ، قیمت ممبران تصفیه اب خانگی ، مراحل تصفیه اب خانگی ، ممبران تصفیه اب خانگی ، مراحل نصب تصفیه اب خانگی ، مضرات اب تصفیه خانگی ، تصفیه اب خانگی نصب ، نقشه تصفیه اب خانگی ، نمایندگی تصفیه اب خانگی در همدان ، اموزش نصب تصفیه اب خانگی ro ، نصب فیلتر تصفیه اب خانگی ، تصفیه اب خانگی سافت واتر ، تصفیه اب خانگی هیوندای ، دستگاه تصفیه آب خانگی ، دستگاه تصفیه هوا ، ساخت تصفیه آب آکواریوم ، تصفیه آب آکواریوم ،

نظرات (0)
نظر ارسال شده‌ی جدیدی وجود ندارد
دیدگاه خود را بیان کنید
Posting as Guest
×
Suggested Locations

 

سوالات متداول

در این بخش سوالاتی که به صورت روزانه پرسیده می شود پاسخ داده شده.


در مورد دستگاه تصفیه آب خانگی هشت مرحله ای اسمارت( واتر دراپ )مدل WATER DROP ، دستگاه تصفیه آب هشت مرحله ای اسمارت واتر دراپ smart water drop با کد تخفبف (hash-662324537c17d) چه می دانید؟

فروشگاه محصولات ساختمانی مجموعه ای از نخبگان علمی و صنعتی هست که با هدف معرفی محصولات برتر صنایع, با هدف «رونق تولید» (به طور رایگان) می باشد.


فروش ویژه و استثنایی محصولات تا پایان سال ۱۴۰۳ معادل ۲۰۲۴ میلادی

وارد وب سایت شوید و از آخرین پیشنهاد ویژه قیمت محصولات با خبر شوید.


ارسال سریع و آسان سفارشات به سراسر ایران

فروشگاه محصولات ساختمانی برترین معرف محصولات مرغوب و با تضمین کیفیت و گارانتی و حمل بار تا مقصد .